Garanties

GARANTIES

Kiest u voor een bril bij Opticiens Bodart, dan kan u zeker zijn van de beste keuze in de optiekwereld, zowel voor de zorg die we besteden aan de montage van uw bril als voor de kwaliteit van onze dienstverlening. Het kan echter gebeuren dat uw montuur na enkele dagen afzakt of pijn doet; aarzel dan niet bij ons langs te komen zodat we de nodige correcties kunnen aanbrengen. We raden ook aan uw montuur af en toe te laten aanpassen en de schroefjes te laten nazien; vooral voor de metalen monturen.

VERZEKERING

De Omniumverzekering dekt:

Breuk: uw montuur en/of glazen zijn volledig verzekerd in het geval van breuk, met een franchise van 20 % van de aankoopwaarde.

Verlies of diefstal: Uw montuur en/of glazen zijn volledig verzekerd in het geval van diefstal, met een franchise van 40 % van de aankoopwaarde.

Voorwaarden:

• Maximumduur van 2 JAAR vanaf de datum van aankoop voor de monturen

• Maximumduur van 3 JAAR vanaf de datum van aankoop voor de glazen

• Tot 2 interventies (vervangingen en/of herstellingen) tijdens deze periodes.

• Alle vervangingen en/of herstellingen gebeuren identiek aan de oorspronkelijk bestelde montuur en/of glazen (zelfde type glazen en monturen, zelfde sterkte).

Wat moet u doen?

• Breuk: Na vertoning van uw gebroken montuur en van uw garantieboekje nemen we de kosten op ons om de gebroken onderdelen te vervangen of te herstellen.

• Verlies/Diefstal: Op basis van een PV opgesteld door de politie en van het garantieboekje, nemen we de kosten op ons om u een nieuwe bril te bezorgen, identiek aan de oude.

Hoeveel kost die verzekering ?

  • Allen 10 euros voor unifocale glazen, montuur inbegrepen.
  • Allen 25 euros voor multifocale glazen, montuur inbegrepen.